Při pohledu do interiéru se naskýtá velice známé prostředí ostatních Peugeotů. ICockpit se objevil již u předchůdce, zde už ale není analogový, nýbrž “full digital”. Volant dostal oproti jiným modelům pozměněná tlačítka a zabudované senzory, které poznají jestli na něm má řidič ruce. Uprostřed se nachází obrazovka multimediálního systému s až 10 palcovou úhlopříčkou. Pod ním je nově samostatný dotykový panel pro ovládání ventilace a jiných funkcí vozu.
Co se týká výbavy, ta může být hodně moderní. Balíček elektronických asistentů nabídne sledování mrtvého úhlu při couvání i jízdě vpřed a asistent pro jízdu po dálnici (adaptivní tempomat + funkce stop & go a udržování v jízdním pruhu). Pokud se chcete rozmazlovat můžete přikoupit masážní sedadla s certifikací AGR nebo hudební systém Focal s 10 reproduktory.
Motory
Nabídka motorů je podplatná dnešní době, kombinuje 2 zážehové, 1 vznětový a dva plug-in hybridy. Základem je tříválcová benzínová dvanáctistovka 1.2 PureTech o výkonu 81 kW. Zážehová paleta končí 1.2 PureTech 96 kW (pokud nemáte rádi tři válce tak si nevyberete). Pro milovníky dieselů dobrá správa, že aspoň jeden v nabídce zůstal. Jedná se o 1.5 BlueHDi 96 kW. Jak silnější dvanáctistovku tak i naftu lze kombinovat s šestistupňovým manuálem nebo osmistupňovou automatickou převodovkou.
Dvě nejsilnější motorizace zastávají dva plug-in hybridy. U obou najdeme elektromotor o výkonu 81 kW a lithium-iontové baterie s kapacitou 12,4 kWh. Slabší Hybrid 180 kombinuje elektromotor s 1.6 PureTech o výkonu 110 kW, silnější Hybrid 225 s 1.6 PureTech 132 kW.