Ford představil velmi očekávanou sedmou generaci legendárního Mustangu.
Poté co Ford zveřejnil informaci, že nová generace Mustangu zatím nepřijde o motor V8 leckterý petrolhead byl radostí bez sebe. Sedmá generace přijíždí s modernizovaným 5,0litrovým osmiválcem, klasickou ručkou a manuální převodovkou!
Vnější design lze považovat spíše za takovou větší evoluci. Přibyly ostřejší rysy, aerodynamičtěji tvarovaná příď, zkrácený zadní převis, rozšířené zadní blatníky a pozměněná linie střechy. Větší otvory vpředu usnadňují lepší nasávání vzduchu a nové průduchy na kapotě spolu s přepracovaným předním spoilerem optimalizují aerodynamiku.
Přední LED světla zaujmou pozměněným designem s nově horizontálním denním svícením a opticky navazují na hranu kapoty.
Zadní partie jsou hodně podobné šesté generaci. Světla mají podobnou grafiku s charakteristickým třídílným designem. Ve spodní části najdeme poté přepracovaný difuzor.
Zatímco z vnějšku se jedná spíše o evoluci tak totéž se nedá říct o interiéru. Palubní deska prošla doslova revolucí. Jak je dnes zvykem, pracoviště řidiče je plně digitální. Přímo před volantem našel své místo obří 12,4palcový digitální kokpit s konfigurovatelným zobrazením. Uprostřed palubní desky však najdeme ještě větší 13,2palcovou obrazovku infotainmentu SYNC4 natočenou směrem k řidiči přes který se bohužel ovládá i klimatizace s ventilací. Samotná palubní deska dostala lepší materiály včetně měkčených plastů a dekorativního prošívání.
[…] Nový Mustang: Digitalizaci se nevyhnul ALE V8 zůstává! […]