Samotná standardní výbava obsahuje například PDCC stabilizační systém a systém natáčení zadní nápravy. Novinkou jsou dva jízdní režimy do terénu, jejichž úkolem je zajistit aby byl vůz stejně dynamický jak na Nürburgringu, tak na písčitém a jiném měkčím a nekonzistentním povrchu. Režim Offroad vůz automaticky zvýší a klade maximální důraz na trakci, zatímco režim Rally je určen právě na nerovné a měkké povrchy, kde vůz upřednostňuje pohon zadních kol.
Zvenčí poznáme sérii Rally hlavně podle nového pevného zadního spoileru, který je vyroben z kompozitního karbonu a výrazně rozšířených blatníků i nástavců prahů. Z detailů jsou to například červeně lakovaná tažná oka, nerezové ochranné prvky nebo ochrana pro nasávání vzduchu před odletujícími kamínky.
Exteriér vozu jde volitelně dovybavit střešním nosičem s nosností 42 kilogramů. Vhodný je například na kanystry s palivem či vodou, vyprošťovací vybavení atd. Nicméně pokud byste rádi vyrazili do divočiny, je v nabídce připraven střešní stan.
Uvnitř nalezneme sportovní sedadla, avšak pouze vpředu. Zadní lavici zde nenajdeme. Díky lehkým sklům a lehké baterii se podařilo srazit hmotnost na 1605 kilogramů. Volitelně bude k dispozici Rallye Sport Package s ochranným rámem, šestibodovými pásy a hasícím přístrojem.
Zpestřením celého vozu bude Rallye Design Package z dílny Porsche Exclusive Manuaktur. Součástí paketu je dvoubarevná kombinace spojující bílou a Gentian modrou metalízu odkazující na závodní vůz, který v roce 1984 zvítězil v závodu Paříž – Dakar. Na boku vozu přitom bude prostor pro individuální závodní čísla, která si může majitel sestavit v rozmezí 0 až 999.
Porsche 911 Dakar má vzniknout pouze v počtu 2500 kusů. Cena je zatím neznámá, avšak rozhodně nebude nízká.
Zájemce si bude moct objednat speciální hodinky Porsche Design Chronograph, které budou s vozem ladit. Hodinky jsou přitom poprvé vyrobeny z lehkého a odolného karbidu titanu, takže odolají poškrábání.