Oba elektromotory spojuje kompaktní vysokonapěťová baterie, která velikostí a hmotností odpovídá běžné 12voltové startovací baterii. Uchovává až 1,9 kWh energie a pracuje při napětí 400 V.
Pokud jde o samotné spalovací srdce pohonu. Jedná se o nově vyvinutý boxer o objemu 3,6 litru. Ten má zvětšené vrtání o 97 mm a zvýšený zdvih o 81 mm zvyšují zdvihový objem o 0,6 litru ve srovnání s předchůdcem.
Samotný výkon motoru bez elektrické asistence činí 357 kW a 570 Nm točivého momentu. Celkový kombinovaný výkon pak 398 kW a 610 Nm.
Komu i přes parametry hybrid nevoní, může sáhnou po základní verzi Carrera. Ta sází stále čistě na spalovací verzi pohonu. Konkrétně na značně přepracovaný třílitrový šestiválec o výkonu 290 kW a 450 Nm.
Z karosářských variant bude nadále na výběr pro Carreru mezi kupé a kabrioletem s pohonem zadních kol. Pro verzi GTS pak také varianta Targa a pohon všech kol.
Základní cena novinky je 3 290 111 korun vč. DPH.