Po velice úspěšném a opěvovaném Yarisu GR přichází jeho větší sourozenec.
Corolla GR nabízí podobnou techniku ale ve větším a praktičtějším balení. Pod kapotou se nachází 1.6litrový tříválec G16E-GTS s nejvyšším výkonem 304k (224kW) a 370Nm spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. To vše doplňuje geniální systém pohonu všech kol GR-Four, který dokáže rozdělovat výkon mezi nápravami v poměru 60:40, 50:50 nebo 30:70.
Samotný základ Corolly doznal několika změn. Karoserie dostala navíc dodatečné spáry a v některých místech bylo použito více speciálního lepidla. Přední dveře a kapota jsou nově z hliníku, speciální zakrytí podvozku zase zlepší aerodynamiku.
Uvnitř zaujmou sportovní sedadla, sportovní volant a hliníkové pedály. Novinkou je 12,3palcový digitální přístrojový štít, kterému sekunduje 8″ infotainment a audio systém se 6 reproduktory.
Corolla GR bude dostupná ve dvou výbavových stupních Core a Circuit Edition.
Core nabídne výběr ze tří barev: bílé, černé a červené. Sedadla nabídne v látkovém provedení se stříbrno-šedým dekorem a prošíváním. Za příplatek si bude případný zájemce moci dopřát samosvorné diferenciály Torsen na přední a zadní nápravě nebo karbonovou střechu.
Circuit Edition nabídne volitelné prvky diferenciálů nebo karbonovou střechu již v základu. Interiér je čalouněný syntetickou kůží s červeno-černými prvky.
Nová Corolla GR bude zpočátku dostupná pouze pro americký trh a s příchodem na evropský trh to moc dobře nevypadá. Pořád je kolem této skutečnosti nicméně víc nejasností takže si spíše vyčkejme na oficiální vyjádření automobilky respektive evropského zastoupení. Toyota prodává hodně hybridních modelů tudíž si může takové modely dovolit. Můžeme jen doufat, že se dočkáme…