Oblíbené SUV od VW model T-Roc se představil již v roce 2017, proto nastal ten pravý čas pro modernizaci. 

Zvenčí jsou změny jen decentní, upravená je maska chladiče, přepracovaný nárazník a hlavně LED světlomety s technikou Matrix LED. Na zádi najdeme taktéž upravená LED světla. Kromě toho nechybí ani nové laky karoserie  a designy kol s velikostmi 17 – 19 palců.

Největší změny ale nastaly v interiéru, kde doznaly změn hlavně použité materiály. Použité plasty by měly být měkčí a s novými látkovými výplněmi ve dveřích. Samotný displej multimédii se posunul mírně výš a výdechy ventilace se přesunuly pod něj. Radost můžeme mít ze zachování klasického ovládání klimatizace, byť s dotykovými ploškami pro regulaci teploty.

Paleta motorů se téměř nezměnila. Zážehové motorizace startují u 1.0 TSI o výkonu 81 kW poté následuje 1.5 TSI  (110 kW) a samotný vrchol 2.0 TSI o výkonu 140 kW. Ze vznětových motorizací pak můžeme vybírat mezi 2.0 TDI s výkonem 85 kW a 2.0 TDI 110 kW.

Pokud by Vám ale snad “obyčejné” motorizace nestačily, v nabídce zůstalo vrcholné provedení T-Roc R s 2.0 TSI o výkonu 300 koní (221 kW).

U motorizace 2.0 TDI (110 kW) můžete pak volit mezi předním náhonem nebo pohonem všech čtyř kol 4Motion. Ten je pak standardně dodáván pro motorizace 2.0 TSI (140 kW) a verzi R 2.0 TSI (221 kW).

Napsáno

Jan Páv

Blázen do aut co miluje řízení a cokoli kolem aut.

E-mail:
pav@driveblog.cz